Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] pecet na poddaszu vs temperatura

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] pecet na poddaszu vs temperatura
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Fri, 05 Apr 2019 00:12:53 GMT
On 2019-04-04, Roman Tyczka <noemail@because.no> wrote:

> Myślałem, że chodzi Ci o test w miejscu docelowym.

Byłoby idealne ale spodziewałem się, że masz tam teraz 40C :)

> Oto wyniki godzinnego katowania:
>
> http://snap.ashampoo.com/uploads/2019-04-04/h5bX6GbPgESnuHQSHxMRpTKrMJsNrKlyiMrFtsvZWIimQYayrnlbBwSOAF6sQjLY.png
>
> Jeden z rdzeni dobił do 79*.
> Nie wiem co to jest CPUTIN, ale dobiło do 56*.
> Temperatura otoczenia to 22.5*.
>
> Czyli wygląda na to, że się przy 40* usmaży?

No za dobrze nie wygląda. Masz tam (w miejscu docelowym) jak porządnie
nadmuchać w okolicach komputera? Jakiś duży, zewnętrzny wentylator
skierowany na kompa, rozsądna kubatura pomieszczenia aby mieszało i
zachęcało ściany i podłogę aby działały jak radiator? W oknie nie
proponuję bo jak to poddasze to poszycie będzie jeszcze mocniej
nagrzane.

--
Marcin