Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Drukarka Xerox WorkCentre 3025BI

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Drukarka Xerox WorkCentre 3025BI
From: ń <ku@ta.sie>
Date: Wed, 3 Apr 2019 07:59:32 +0200
Nie odnoszę się do konkretnego modelu, kiedyś drukarki dla Xeroksa (środki) robił m.in. Samsung (ostatnio dział drukarek sprzedany do HP), a Xerox dokładał oprogramowanie i marżę, tak czy inaczej zacząłbym od dostępności i ceny tonerów.
Jeśli są tonery na 9-10 tys. kopii, to w warunkach domowych masz spokój na
dłużej.
Każdy sprzęt ma i zalety i wady wychodzące w praniu, jak jest potrzebny
prztyczek z lewej, to akurat brak dziurki z prawej.
Przykładowo w Lexmarku do ustawienia duplexu miałem osobny przycisk cyk i już, a w Samsungu muszę przechodzić Golgotę przez fafnastopoziomowe menu itp. itd.

-----
Zastanawiam się nad kupnem danej drukarki, ale nigdy nie miałem laserowej.
Czy ktoś posiada/używał tej drukarki, czy warto ją brać?