Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] M.2 NVMe na Asusie Z97M-PLUS

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] M.2 NVMe na Asusie Z97M-PLUS
From: Pszemol <Pszemol@PolBox.com>
Date: Mon, 11 Mar 2019 22:10:12 -0000 (UTC)
Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl> wrote:

> Zastosuj moje rozwiązanie:
> https://tinypic.pl/6ml6v2squ8df
> Działa do jakichś 80 W TDP, bez wiatraczka procesora i przepływ
> powietrza jest właściwy.

Nie mam takiego wielkiego kaloryfera pod ręką.

Mój procek kupiłem z malutkim radiatorkiem może na 2cm wysokim walcem i
fabrycznym okrągłym wiatrakiem Intela.

Myślę czy włożenie kawałka kartonu między radiator proca a płytkę m.2 -
czyli pozbawienie m.2 przepływu gorącego powietrza z wylotu proca nie
będzie lepszym pomysłem jak pozostawienie tego tak jak jest teraz.

Czy te dyski NVMe pokazują swoją temperaturę pracy w jakimś sofcie
diagnostycznym?