Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] M.2 NVMe na Asusie Z97M-PLUS

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] M.2 NVMe na Asusie Z97M-PLUS
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Mon, 11 Mar 2019 23:22:06 +0100
Wcale nie przypadkiem, dnia Mon, 11 Mar 2019 22:10:10 -0000 (UTC)
 doszła do mnie wiadomość  <q66mc2$9dh$1@dont-email.me>
 od Pszemol <Pszemol@PolBox.com>  :

>Nie wiem co padło...
>
>Przy starcie Windows tak charakterystycznie pika rytmicznie, jak by sie
>restartowal co jedną sekundę.
>Potem Windows startuje normalnie z dysku 1T a tego nowego 2T nie widać w
>systemie...
>
>Niestety gdzieś coś jest pogrzane z bootloaderem i ten zepsuty dysk pełni
>jakąś rolę, bo odłączenie tego zepsutego dysku powoduje że próba
>uruchomienia Windows się już nieudaje gdy jedynym dyskiem jest ten dobry
>1T.
>
>Dlatego chcę od nowa odpalić Windows na nowym dysku i potem się zająć
> [...]

Jest nowa Victoria or Windows:
http://files.hddguru.com/download/Software/Victoria%20For%20Windows/
Potraktuj ten dysk wersją 4.72b, może dane są do odzyskania, tylko
najpierw poczytaj jakieś tutoriale na ten temat.