Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] NVIDIA GeForce GT 740 — a 3 monitory

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] NVIDIA GeForce GT 740 — a 3 monitory
From: JaNus <piszcie_sobie_n@berdyczow.pl>
Date: Sat, 9 Feb 2019 13:06:07 +0100
W dniu 09.02.2019 o 08:25,  n pisze:
W nVidia Control Panel ustawiasz dźwięk dla różnych wyjść i
monitorów (nVidia CP pamięta monitory), ale nie zawsze to działa tak
jak byś chciał.

Dzięki za podpowiedź, zerknąłem w ustawienia panelu sterowania NVIDIA, i
zobaczyłem, że kicha, bo po DVI stoi:
"Brak monitora z możliwością obsługi dźwięku"
Natomiast po HDMI wykrywa odbiornik, nawet gdy ten jest wyłączony, i
pokazuje, że obsłuży on i dźwięk.
Oczywiście pewnym rozwiązaniem jest użycie słuchawek po bluetooth, acz
jeszcze muszę sprawdzić, czy da się "podłączyć" ich kilka. A może ktoś
już to przećwiczył? Póki co drugie moje słuchawki BT czekają na ranczu...