Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] NVIDIA GeForce GT 740 — a 3 monitory

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] NVIDIA GeForce GT 740 — a 3 monitory
From: z <z@z.pl>
Date: Thu, 7 Feb 2019 11:18:41 +0100
W dniu 2019-02-01 o 05:36, JaNus pisze:
Mam kartę grafiki jak w tytule, ma ona 3 wyjścia na monitory:
VGA, HDMI; oraz DVI-D
Obecnie mam podpięte 2 monitory, zastanawiam się nad podłączeniem
trzeciego, ale... Ale coś mi się obiło o uszy, że pomimo trzech wyjść,
karta może wysłać obraz równocześnie tylko na dwa, dowolnie wybrane.

Czy ktoś miał z takim problemem do czynienia? Dodam, że sprawdzanie
możliwości podłączenia trzeciego monitora, za pomocą jedynie dwóch — nie
da się zrobić, bo komp rozpoznaje do jakiego wyjścia są podłączone
fizycznie "odbiorniki". Dlatego zanim kupię kolejny, to pytam tu, na grupie.

Swego czasu szukałem karty na 3 monitory i padło na
EVGA GeForce GT 740 FTW
Ta karta wg specyfikacji i obietnicy sprzedających ;-) obsługuje 3 monitory jednocześnie
https://allegro.pl/evga-geforce-gt-740-ftw-i7613347940.html
https://www.evga.com/products/specs/gpu.aspx?pn=9c56d1b1-4a34-4705-85f2-409519afcca8

Jednak kupiłem za 129 zł Quadro NVS 450
https://amso.pl/product-pol-70897-Karta-Graficzna-nVidia-Quadro-NVS-450-GDDR3-512MB-PCI-E.html