Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Granice absurdu [crosspost]

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Granice absurdu [crosspost]
From: "Andrzej P. Wozniak" <uszer@poczta.onet.pl.invalid>
Date: Wed, 23 Jan 2019 18:42:25 +0100
Osoba podpisana jako sirapacz <newsy@sircomp.pl>
w artykule <news:q24ndq$na8a$1@portraits.wsisiz.edu.pl> pisze:

A jak się nie da? Coraz więcej nowych notebooków ma konstrukcję trudną do
rozebrania. W najlepszym przypadku przed wyjęciem dysku trzeba rozkręcić

wybierać świadomie?

Jak sama nazwa wskazuje, *użytkownik* świadomie wybiera parametry _użytkowe_
dotyczące normalnej bezawaryjnej eksploatacji. Notebook to nie składak, więc
użytkownik zakłada, że serwis renomowanej marki jest w pełni profesjonalny.

Nie tyle kasują dane, co przywracają system, aby wykluczyć możliwe
przyczyny programowe. Oczywiście nie ma to sensu, kiedy użytkownik
zgłasza oczywisty i jednoznaczny problem sprzętowy.
ależ pełna zgoda - skutek ten sam. Rozpacz po powrocie lapka z serwisu -
slyszalem kilka takich opowieści.

Chciałem zwrócić uwagę nie na oczywisty skutek, tylko na intencje działania.
Wszak dobrymi chęciami piekło jest wybrukowane. A praktykę pokazuje cytat w
sygnaturce.

--
Andrzej P. Woźniak  uszer@pochta.onet.pl  (zamień miejscami z<->h w adresie)
 ...admin z przypadku często pewnych rzeczy nie wie/nie zna/nie umie/
 nie ma w zwyczaju. Znam z własnego doświadczenia. A to się potem mści.
Także na nim samym. -- Mariusz Kruk na pl.comp.os.advocacy

<Pop. w Wątku] Aktualny Wątek [Nast. w Wątku>