Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiw贸w] [Inne Listy]

Re: dysk twardy 2 TB, kt锟絩y?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: dysk twardy 2 TB, kt髍y?
From: mordazy@somewherefaraway.com
Date: Tue, 08 Jan 2019 11:15:40 +0100
Deep inside the Matrix, convinced that Mon, 07 Jan 2019 05:35:03 GMT
is the real date, Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com> has
written something quite wise. But (s)he wasn`t the one.

>Tomasz, kup cokolwiek z tej listy co Ci odpowieda. Sam mam silny uraz do
>Toshiby a ca艂a reszta jest MZ por贸wnywalna i mo偶na si臋 wy艂膮cznie
>kierowac cen膮. R贸偶nice MZ s膮 g艂ownie kosmetyczne.

Ja mam mo偶e nie uraz, ale du偶y poziom nieufno艣ci do wszystkich
wsp贸艂czesnych dysk贸w. Jaki艣 czas temu szukaj膮c informacji o kilku
dyskach 2TB zauwa偶y艂em, 偶e najwy偶sze oceny dawali dyskom ci, kt贸rzy
mieli je g贸ra kilka miesi臋cy. Za to opinie po roku - dw贸ch to ju偶
istny Rocky Horror Show. Wiadomo, buble, wypadki i wypadki z bublami
si臋 zdarzaj膮, ale po przeczytaniu kt贸rej艣 z kolei opowie艣ci o tym jak
np. z 5 kupionych dysk贸w po 2 latach zosta艂 tylko jeden bo reszta
popada艂a i musia艂a by膰 wymieniona (czasem wi臋cej ni偶 raz), robi si臋
troch臋 dziwnie. Szuka艂em info g艂贸wnie o seagate i wd, te ostatnie
zw艂aszcza mia艂y z艂膮 pras臋 u starych u偶ytkownik贸w, niezale偶nie od
koloru (mo偶e z wyj膮tkiem purple).
Boj臋 si臋 kupowa膰 nowy sprz臋t... Ju偶 od jakiego艣 czasu.

Pozdrawiam!

<Pop. w W膮tku] Aktualny W膮tek [Nast. w W膮tku>