Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] dysk twardy 2 TB, który?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] dysk twardy 2 TB, który?
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Mon, 07 Jan 2019 05:35:03 GMT
On 2019-01-06, Eneuel Leszek Ciszewski <prosze@czytac.fontem.lucida.console>
wrote:

> "ToMasz" q0sds3$5jc$1@dont-email.me

> Piszę językiem prostym, żeby nie napisać, że aż prymitywnym -- mechaniczne
> dyski nie pasujÄ… do W10. RPM 5400 czy 7200; SCSI czy SATA -- mechaniczny
> dysk ma zbyt duży/długi czas dostępu. Jeśli nie rozumiesz skrótów typu:
> RPM, IOPS, HDD, SATA, SCSI, W10, PCIe lub określeń typu: 'czas dostępu',
> 'dysk mechaniczny', 'dysk półprzewodnikowy' -- to rzeczywiście nie mamy
> wspólnego języka. Takoż z nazwami: 'FireCuda' czy 'Optane'.

Tez nie do końća rozumiem co masz na myśli a próbując zgadnąć to sam z
kolei myslę, że przynajmniej odrobinę przesadzasz. Kupie ludzi nadal
wystarczają do wielu zastosowań dyski mechaniczne, w tym do systemu.
Nikt nie skona trupem nagłym jak mu się windows10 załaduje w 3 min
zamiast 1, a do tego na ogół się rzecz spowadza.

Zresztą, zobacz co Tomasz napisał w pierwszym poscie:
"potrzebujÄ™ dysk na win10(rzadko uruchamiany) i magazyn danych. PRzede
wszystkim trwałość, później prędkośc. proszę znawców o poradę. który?"

Po cholere mu ssd zwykłe czy hybrydowe jak to ma być de facto do
archiwizacji i używane z rzadka? Aby było drozej? No weź się chłopie
ogarnij :)

Tomasz, kup cokolwiek z tej listy co Ci odpowieda. Sam mam silny uraz do
Toshiby a cała reszta jest MZ porównywalna i można się wyłącznie
kierowac ceną. Różnice MZ są głownie kosmetyczne.

--
Marcin

<Pop. w WÄ…tku] Aktualny WÄ…tek [Nast. w WÄ…tku>