Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] UEFI

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] UEFI
From: Animka <animka@to.nieja.idm.pl>
Date: Sun, 9 Dec 2018 20:34:48 +1300
Dnia Sun, 9 Dec 2018 16:06:05 +0000, 2late napisał(a):

U mnie sa trzy predkosci bootowania, normalny, sybki i superszybki.
Przy tym ostatnim nie masz szans wejsc w bios, producent plyty dodal
specjalny program 'reboot to bios' ale pewnie tylko pod windows.

Odkryłem że jednak można wyświetlić boot menu przy starcie kompa
(https://tinypic.pl/q3hdu8s57yto). Po prostu za późno naciskałem ten
cholerny F8. Trzeba to zrobić w sekundzie po włączeniu kompa i trzeba
trzymać F8 do skutku. Ale to i tak do d... bo w wyświetlonych opcjach
nie ma ani napędu optycznego z włożoną płytą z OS-em ani pendrajwa który
też tkwi w gnieździe i jest butowalny.

Musisz sobie najpierw w Biosie ustawic co ma bootować jako pierwsze, drugie i trzecie.
Sprawdż jakie masz w Biosie napędy.
Na moim komputerze do boot settings wchodzę klawiszem Esc. F8 to do trybu awaryjnego, ale jak komputer dobrze działa to się w to nie wejdzie.

--
animka