Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Szukam płyty pod NAS

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Szukam płyty pod NAS
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Thu, 08 Nov 2018 00:24:17 GMT
On 2018-11-07, Roger(OS) <szukajcie@znajdziecie.hell> wrote:
> Stąd też ta płyta jest tak istotna!
> Musi być stabilna, sprawdzona. To najważniejsza część jeśli nie chcę za
> jakis czas stawiać kolejnych serwerów czy to w firmie czy w domu.

Mam postawionego NASa na takiej płycie:
https://www.msi.com/Motherboard/C847MS-E33/Specification

To jest stara płyta niestety ale jest bezwentylatorowa i ma aż 3 wolne
sloty. Dokupiłem do niej 8-portową kartę LSI i SATA mam tam do kupy
12. Obsługuje do 16G RAMu. Nie wiem czy coś podobnego da się obecnie
dostac, bo jak jest płyta typu SFF to zwykle nie ma za dużo rozszerzeń,
ale szedłbym w tym kierunku. Jakas płyta typu microATX z dobrymi
opiniami i 2-3 wolnymi slotami i do tego wieloportowa karta SATA.

--
Marcin