Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Szukam płyty pod NAS

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Szukam płyty pod NAS
From: "Roger(OS)" <szukajcie@znajdziecie.hell>
Date: Mon, 5 Nov 2018 23:14:00 +0100
Dnia Mon, 5 Nov 2018 22:34:25 +0100, Mateusz Bogusz napisał(a):

<ciach>
> Zawsze możesz kupić gotowca od FreeNAS, Synology, QNAP...oni mają takie
> sprzęty.

Jestem "majsterklepka", zrobiłem w domu monitoring z routera i kamery z
laptopa plus sterowanie na krokowcu i mikrokontrolerze ATmegi, tylko po to,
bym miał frajde, że napisałem program w assemblerze.
Koszt monitoringu jakieś 5-10zł (router miałem nieuzywany). Tak wiem, że za
70-200zł kupie w pięknym pudełku to samo, może nawet lepiej działające -
tylko, że KUPIĘ, a to zrobiłem sam.
Zajęło mi to dwa tygodnie (głownie nauka podstawowych komend assemblera),
do tego miesiąc czekania na paczkę z Chin z programatorem - ale zrobiłem i
mogę teraz budować kolejne jak np. szwagier będzie chciał.
Mało, kasy, dużo czasu - ale mam.
Kupić na arregro? 2dni i jest paczka, 30min montowanie i po wszystkim - a
gdzie frajda?

Jak ktoś nie wiem czym było/jest freesco:
https://pl.wikipedia.org/wiki/Freesco