Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Laptop z jakim procesorem?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Laptop z jakim procesorem?
From: Mateusz Viste <mateusz@nie.pamietam>
Date: 03 Nov 2018 09:14:09 GMT
On Sat, 03 Nov 2018 10:07:08 +0100, nadir wrote:
> Czy ja wiem, jakby to miało być awaryjne działanie, to lepiej dodać o
> jeden port USB więcej(częściej się przyda) i dokupić kartę USB/Ethernet.
> W/g mnie to celowe działanie, chcesz gigabita, to przepłacaj i przeżuć
> się na bardziej "prestiżowe" rozwiązanie.

Może i tak być. A może to prostu nisza która ekonomicznie się już nie
opłaca. Kilka lat temu miałem b. duże problemy by znaleźć laptop z RS-232
na pokładzie. I właśnie tylko te 'prestiżowe' modele jeszcze miały... A
dziś to już w ogóle niemożliwe znaleźć prawdziwego COMa. Mniemam, że
fizyczne Eth przechodzi taki etap właśnie.

Mateusz