Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Laptop z jakim procesorem?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Laptop z jakim procesorem?
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Sat, 03 Nov 2018 12:18:37 +0100
Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 3 Nov 2018 11:30:52 +0100
 doszła do mnie wiadomość  <5bdd78c7$0$487$65785112@news.neostrada.pl>
od "Adam" <A@dam.com.pl>  :
>Przeglądając różne rankingi trafiłem na ultrabooki,
>które na stronie PCLab zostały opisane tak:
>komputery, których największą zaletą ma być
>wysoka wydajność połączona z dużą mobilnością
>oraz długim czasem pracy na baterii.

Bełkot marketingowy, wysoka wydajność wyklucza długi czas pracy na
baterii, to raczej kompromis między wydajnością i czasem pracy.

>Czy one z jakichś powodów w rozważaniach w tym
>wątku odpadają?
>Z dalszej lektury wynika, że nie wszystkie są typu
>2 w 1, które, jak już pisałem, odrzucam.
>Nie mogę tylko znaleźć informacji czy z długim czasem
>pracy baterii nie wiąże się brak zasilacza do pracy,
>bo to w moim przypadku by taki komputer dyskwalifikowało.

Za wydajnego ultrabooka sporo zapłacisz, a jego wydajność może
rozczarować.