Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Laptop z jakim procesorem?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Laptop z jakim procesorem?
From: "Adam" <A@dam.com.pl>
Date: Sat, 3 Nov 2018 11:30:52 +0100
Przeglądając różne rankingi trafiłem na ultrabooki,
które na stronie PCLab zostały opisane tak:
komputery, których największą zaletą ma być
wysoka wydajność połączona z dużą mobilnością
oraz długim czasem pracy na baterii.
Czy one z jakichś powodów w rozważaniach w tym
wątku odpadają?
Z dalszej lektury wynika, że nie wszystkie są typu
2 w 1, które, jak już pisałem, odrzucam.
Nie mogę tylko znaleźć informacji czy z długim czasem
pracy baterii nie wiąże się brak zasilacza do pracy,
bo to w moim przypadku by taki komputer dyskwalifikowało.

Pozdrowienia
Adam