Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] [OT] Zużycie prądu przez lodówkę

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] [OT] Zużycie prądu przez lodówkę
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Sun, 28 Oct 2018 11:57:20 GMT
On 2018-10-28, collie <collie2@vp.pl> wrote:
> Nie zaczynaj ad personam... Gdyż doświadczenie usenetowe mam
> po wuju i mogę pierwsze zdanie dopełnić tak: nie zaczynaj ad
> personam, ćwoku z Tworek. Bo u mnie to jak splunąć, z takimi
> ciemniakami.

No rozumiem. To posłuchaj teraz. Twoja elokwencja, oczywiste usenetowe
doswiadcznie, niewątpliwe oczytanie, co prawda nienachalne zdolności
poznawcze, ale ze śmiała narracją... to ma swój olbrzymi urok, ale
obawiam się, że nie wystarczy. Do babrania się kijkiem we własnym
gównie, będziesz musiał poszukac kogoś innego.

--
Marcin