Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] [OT] Zużycie prądu przez lodówkę

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] [OT] Zużycie prądu przez lodówkę
From: Mateusz Viste <mateusz@nie.pamietam>
Date: 26 Oct 2018 06:24:20 GMT
On Fri, 26 Oct 2018 07:07:14 +0200, z wrote:
> Słuszne pytanie. Tego nie wiem ale nie przybyło nowych urządzeń a
> rachunki wzrosły powiedzmy o 1/3

Zakładając że pomiar dobowy jest poprawny (2 kWh) i faktycznie zwiększył
się dwukrotnie z bliżej nieokreślonych przyczyn, to wychodziłoby
zwiększenie rachunków za prąd o jakieś 9 zł w skali miesiąca (przyjmuję
koszt 1 kWh ok. 30 gr). Czy o tyle wzrosło? Jeśli o więcej, to winnego
szukaj gdzie indziej.

> Lodówka zachowuje się jak zawsze. Kompresor nie pracuje cały czas

No to tym bardziej należałoby szukać winy w innym miejscu.

Mateusz