Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] [OT] Zużycie prądu przez lodówkę

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] [OT] Zużycie prądu przez lodówkę
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 26 Oct 2018 07:37:47 GMT
Witaj z, 25 paź 2018 w news:5bd210ff$0$510$65785112@news.neostrada.pl
napisałeś/aś:

> Nie potrafię prościej :-)
>

> Lodówka w parametrach ma:
>
> 220-240V - 50Hz 120W
> -_-_- 310W
> N-ST 7,0kg/24h
> _0,96kWh/24_
> R600a 0,039 kg
>
> Tymczasem miernik pokazał że na dobę zużywa ok 2 kWh
>
> Ile Wasze lodówki zużywają prądu na dobę?

Kiedyś sprawdzałem ile przez noc (po prostu na liczniku) pobierze
głównie lodówka(pomijam podłączone urzadzenia o mocy kilku W w tym
czasie) to stary Mińsk 13/15 wziął jakieś 1,3 kWh o ile dobrze
pamiętam. W każdym razie zanotowałem w głowie, że to na pewno bedzie 2-
3 kWh na dobę. A na tabliczce, czy sprężarce jest podana moc chyba 100W
, a może 150. I wcale sprężarka nie chodziła non stop czy też
przesadnie często - co jest w tym wszystkim najdziwniejsze.