Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Sprzęt z pasywnym chłodzeniem pod router

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Sprzęt z pasywnym chłodzeniem pod router
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Tue, 16 Oct 2018 22:31:10 GMT
On 2018-10-16, Maciek <docktor@poczta.onet.pl> wrote:

> 10 mbit download i 4 mbit upload.
> Chyba że pytasz o ilość urządzeń w domu - w porywach do 7.

Miałem na myśli bardziej ogólnie, fast czy gigabite :) ale przy takich
wymaganiach to i fast się spokonie wyrobi. Oczywiście lepiej mieć
zapas.

Używałem/am w sumie 3 itx Asusa, 2 z jednym RJ45 i jeden z podwójnym.
Chodzą latami. Z tą chińszczyzną SBC postanowiłem spróbowac, ze względu
na rozmiary całości. Jak dotąd, odpukać, wszystko ok. Do takiej obudowy
wchodzi standardowy 2.5".

--
Marcin