Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Sprzęt z pasywnym chłodzeniem pod router

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Sprzęt z pasywnym chłodzeniem pod router
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Tue, 16 Oct 2018 22:12:13 GMT
On 2018-10-16, Maciek <docktor@poczta.onet.pl> wrote:

> Dwa łącza 10/4.

Co to 10/4?

Mam dobre doświadczenia z płytami itx Asusa. Mogę Ci podac konkretny
model, ale to płyta gdzieś z okolic 2010. Chodziła 24/7 do 2017 a
potem, nadal w pełni sprawną, zastąpiłem ją jakimś chinskim nonamem SBC
tego typu:
https://ae01.alicdn.com/kf/HTB183f3QVXXXXX6aXXXq6xXFXXXl/202292472/HTB183f3QVXXXXX6aXXXq6xXFXXXl.jpg
https://ae01.alicdn.com/kf/HTB1CfkmQVXXXXaDXpXXq6xXFXXXS/202292472/HTB1CfkmQVXXXXaDXpXXq6xXFXXXS.jpg

Ww. chodzi bezproblemowo od ponad roku. N3160/4GB. Apache, mysql,
dovecot/postfix, Emby, serwer plikow. openvpn. Serwer robi za ekstra
bramę/FW dla domowej sieci wewnętrznej. CPU wypas z powodu Emby. Do
pozostałych zastosowań dużo słabszy wystarczy z zapasem. Będzie taniej
i chłodniej choć i z tym obudowa (robiąca za radiator) nie jest mocno
ciepła.

--
Marcin