Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Pendrive vs HDD zewnętrzny

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Pendrive vs HDD zewnętrzny
From: Trybun <cheilmx@jachu.ru>
Date: Thu, 4 Oct 2018 09:50:09 +0200

"Trybun" 5bb4be8f$0$495$65785112@news.neostrada.pl

A co ja niby miałbym wyguglować? Na obudowie nie
ma nic o rodzaju jego rodzaju, na opakowaniu stoi
że to HDD,.

Ten hałas to właśnie charakterystyczny szum, przy tym dysku go nie ma.

Dyski kręcą się -- spróbuj poobracać pracującym, może stawianym
oporem wyczujesz ,,zasadę zachowania momentu pędu''? Ponadto
jest masa mas softu, który zdradzi Ci, co masz wewnątrz,
łącznie z numerami seryjnymi...

Jednak HDD. Sprawdziłem hałas za pomocą słuchawek lekarskich. Po podłączeniu do usb słychać start dysku.

Co do tego softu, czy o parametrach nie należałoby się dowiadywać z opisów znajdujących się na urządzeniu? Nr seryjne są ale co mi użytkownikowi po nich?