Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] BR-D wielokrotnego zapisu

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] BR-D wielokrotnego zapisu
From: Adam <a.g@poczta.onet.pl>
Date: Sat, 29 Sep 2018 00:51:56 +0200

"Adam" poifk3$826$1$Adam@news.chmurka.net

Mnie (http://www.leszekc.w.tkb.pl)

Na archiwum Internetu ostatnia kopia jest z 2015-07-05.
To raczej bardzo stara.
Gdzie jest to archiwum?

Np. archive.org

Szukaj na hasło "web archive" albo "wayback machine".

(w międzyczasie ma pomagać innym pracownikom)
Słowo 'międzyczas' znaczy coś innego.

(to w przerwie obiadowej)
Otyłość jest przyczyną wielu chorób.

    dobór i implementację nowych technologii.
(zamiast wczasów)
Taki młody a tylko by hulał po świecie...

    zatrudnienie na umowę o pracę,
(już lepiej)

Umowa-zlecenie jest wolna od ZUS?

Umowa-zlecenie była i jest ozusowana. Umowa o dzieło była bez ZUS.
Nie wiem jak teraz, od śledzenia przepisów mam innych ludzi.

Jakąż to korzyść by miał pracodawca, zatrudniający inaczej
niż na ,,umowę o pracę'' -- być może na czas określony.

Mnie chodziło bardziej o ochronę pracownika.

Co najwyżej mógłby szukać kogoś z DG, ale nie każdy ma
ochotę na zakładanie DG. A ten, kto ma, zwykle już nie
jest dosyć naiwny?...

    pracę w młodym, dynamicznym zespole,

(bo nikt starszy - w sensie bardziej doświadczony - nie chce pracować ze studentami bez praktyki)

Starym trzeba więcej płacić? Młodemu starczy dać na fajki i piwo?
Stary wie, że człowiek choruje, co jakiś czas ulega wypadkom,
musi kupić dom i samochód, utrzymać rodzinę...

Też nie o to mi chodziło.
Często-gęsto spotykam młodych informatyków, którzy godziny spędzają nad prostym problemem, który ja likwiduję z marszu.

Co to qrde za firma? Jakiś kolejny AdWeb?

CATV (komunistyczna antena telewizyjna) -- czyli popularnie
'telewizja kablowa'. Oszukali mnie kiedyś (na ówczesne 600
pln) więc w zamian trzymali mi stronę za free. Dali mi modem
kablowy z kaucją (600 pln) który następnie mi ,,podarowali''
bez możliwości odzyskania szmalu.

Obietnicy nie dotrzymali, stronę skasowali, i to właśnie wtedy,
gdy upominałem się na niej o zwrot szmalu z BZWBKKBSg, zauważając,
że to bank premiera i kierowany w stosownym czasie przez MMorawieckiego.

Powyżej nie wiem, o czym piszesz, rozumiem tylko do słowa "skasowali".

Było wcześniej zgrać zawartość. No, chyba że miałeś jakiś nietypowy backend na zamkniętych SQL czy coś w tym rodzaju, ale nic takiego na Twoich starych stronach n ie zauważyłem. Swego czasu ściągało się całe witryny różnymi Wolfami, teraz raczej jest to już niemożliwe.

A tak ogólnie, wracając do ich oferty zatrudnienia, to chodziło mi o to, że szukają jakiegoś omnibusa robiącego pracę całego zespołu ludzi, albo rzeczywiście mają tylko jeden router brzegowy i kilka wewnętrznych, na tym kilkadziesiąt VLAN i kilkudziesięciu klientów, gdzie statystycznie są dwa proste telefony dziennie do HotLine - to wtedy jeden człowiek to ogarnie.

--
Pozdrawiam.

Adam