Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Mb/s

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Mb/s
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Wed, 26 Sep 2018 00:22:28 GMT
On 2018-09-25, Eneuel Leszek Ciszewski <prosze@czytac.fontem.lucida.console>
wrote:

> "Marcin Debowski" bDfqD.200834$8g3.11089@fx01.ams1

> Co do pełnych 100? Raczej nie ma, ale co do niemal 100 -- raczej ma.

> Ile to Mb/s?-- raczej zwykłe mnożenie przez 8 odpada.

No mnożenie... 8 x 10.7 = 85.6Mb/s

> Jeśli Animka ma jakąś plątaninę blokową, może mieć właśnie
> tyle, ile pisze, ale jeśli ma metr od komputera do modemu
> CATV, może mieć niemal 100, ale tylko do modemu CATV; jeśli
> za modem ma 150 do UPC, z komputera do UPC osiagnie niemal
> 100 na FastEhernecie.

Wystarczy MZ, ze ma coś bardziej historycznego i jeszcze coś nasrane w
oprogramowaniu, a moze nawet half-duplex, choć to ostatnie przy teście
prędkości chyba tak robić nie powinno.

Tak jak gdzieindziej wspomniałem, pamiętam u siebie takie prędkości (w
obrębie LAN) gdzies w okolicach poczatku pierwszej dekady.

--
Marcin