Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Mb/s

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Mb/s
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Sat, 22 Sep 2018 18:18:39 +0200
Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 22 Sep 2018 18:00:47 +0200
 doszła do mnie wiadomość  <po5pdq$ddv$1@node2.news.atman.pl>
 od Animka <animka@to.nieja.wp.pl>  :

>Nie wiem gdzie miałabym ją wsadzić. Ta , którą mam jest zintegrowana.

Jeśli to nie jest laptop i posiada wolne złącze Pci-e, to możesz kupić
kartę gigabitową na Pci-e, zamontować, zainstalować sterowniki i
przepiąć do niej kabel ethernet.
Ot i cała robota.
W przypadku laptopa z Usb gen3 lub złączem expresscard też można
zastosować odpowiednią gigabitową kartę.