Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Mb/s

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Mb/s
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Sat, 22 Sep 2018 03:01:03 GMT
On 2018-09-22, Animka <animka@to.nieja.wp.pl> wrote:

> Nie mam dwóch komputerków. Nie chodzi o połączenie domowe tylko o
> internet szerokopasmowy. Umowę mam na 120 czy 150 Mb.s. Jesli chodzi o
> szybkość transmisji, to nie mam nawet w podobie tylke ile wyciąga moja
> karta sieciowa.

Rozumiem, że nie chodzi o domowe, ale to jest jedyny sposób aby
sprawdzić ile wyciąga faktycznie Twoja karta. W teście zewnętrzym
wychodzi Ci ~60Mb/s czyli ca 7.5MB/s. Miewałem karty fast ethernet co
wyciągały jedynie 4.5MB/s (duplex nie duplex, inne sprawy) w sieci
lokalnej i rzecz jasna zewnętrznej siłą żeczy też.

Dlaczego nie kupisz sobie gigabitowej? Kosztuje grosze.

--
Marcin