Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Nowy ze sklepu i nie do grania za 2000 zł

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Nowy ze sklepu i nie do grania za 2000 zł
From: Mirek Ptak <nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl>
Date: Fri, 7 Sep 2018 09:39:09 +0200
W dniu 2018-09-07 o 07:41, z pisze:
Aż tak na niskiej cenie mi nie zależy. Jako wujek od kompów ;-) chcę żeby to działo z pół roku i nie zaschło na kamień w normalnym użytkowaniu czyli odpalana raz na tydzień :-)

Ja jestem bardzo zadowolony z HP - zaleta (w sensie zasychania), że tusze są zintegrowane z głowicą. Druga zaleta jest taka, że przy moim bardzo rzadkim drukowaniu - nawet 2-3 miesiące potrafi stać nieużywana - oryginalne tusze (300XL) nie zasychają. Raz spróbowałem zamiennika czarnego i musiałem odmaczać głowice już po tygodniu.

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )outlook(kropek) c om