Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Nowy ze sklepu i nie do grania za 2000 zł

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Nowy ze sklepu i nie do grania za 2000 zł
From: Chris <xxx@xxx.com>
Date: Fri, 7 Sep 2018 10:09:25 +0200
W dniu 2018-09-06 o 17:29, z pisze:
PS. Oczywiście do tego urządzenie wielofunkcyjne do
drukowania/skanowania w kolorze ;-) Sorry wiem że to śmierdzący temat ;-)

Mam taką i spisuje się bardzo dobrze.
https://allegro.pl/urzadzenie-3w1-canon-pixma-mg3650-czarny-i7283563638.html

Masz dwa tusze Czarny i Kolor, nic nie zasycha a drukuję 1 kartkę na miesiąc. Do tego masz WiFi i możesz sobie postawić drukarkę gdzie chcesz byle w zasięgu sieci.

--
Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć nie jestem pewien co do tej pierwszej - Albert Einstein