Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Wzmacniacz audio do komputera - poradźcie

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Wzmacniacz audio do komputera - poradźcie
From: "Piotr C." <piotr@mabanana.com.delete.pl>
Date: Tue, 17 Jul 2018 20:02:30 +0300
On Mon, 16 Jul 2018 19:36:06 +0200
z <z@z.pl> wrote:
> BRACIE Czytasz mi w myślach :-) Tylko diody muszą być prostokątne. Takie
> nowoczesne :-)

Haha nowoczesne :)  No, to dokup prostokątne, albo kwadratowe, albo "LED bar
graph" jak poniżej:
https://www.aliexpress.com/item/5pcs-Green-10-LED-Bargraph-LED-Displays-Green-10-Graphic-Bar-LED-Display/32360640418.html
- te moim zdaniem najładniejsze. Jest też taka zieleń "lampowa" i wówczas można
zrobić wszystko na zielonych (taka lampa była - EM84? W popularnym szpulowcu
stosowana). Ja chyba wezme ten bargraph z linka powyżej + 5x żółte + 5x
czerwone i zrobie na dwóch scalakach w szeregu (daje 19 diod). No ale chyba
powoli NTG ;)