Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Wzmacniacz audio do komputera - poradźcie

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Wzmacniacz audio do komputera - poradźcie
From: ToMasz <tomasz@poczta.fm.com.pl>
Date: Sun, 15 Jul 2018 22:37:04 +0200
W dniu 14.07.2018 o 22:27, Marcin N pisze:
Cześć.

Mam pasywne kolumny głośnikowe. Chętnie podłączyłbym je do komputera, żeby uzyskać jakość dźwięku lepszą od popularnych zestawów głośników "komputerowych".

Nie udało mi się wypatrzyć żadnego wzmacniacza audio, który byłby stosunkowo nieduży i miał co najmniej 80 dB SN.

Czy ktoś z Was może rozwiązał taki problem u siebie?

Może wzmacniacz audio samochodowy?

może. ale zacznijmy od początku, albo lepiej od końca. głośniki aktywne, do kompa, za 30zł, są do dupy. to każdy wie. ale przedewszystkim przez głośniki, nie przez elektronikę. Absolutnie nie twierdzę że elektronika za 3 dychy jest dobra, ale w porównaniu do głośników i ich obudów - jest super hifi!. więc jeśli kupisz tanie głośniki aktywne, a jeszcze znanego producenta, następnie wydłubiesz z nich elektronikę i podłączysz do niej swoje duze pasywne głośniki -efekt będzie lepszy dużo lepszy niż można oczekiwać.... za te pieniądze. Chciałbyś lepiej - wiem. PAdło tu już parę propozycji, albo za duże gabaryty, albo cena porównywalna z ceną kompa...... no właśnie. ktoś wspominał o tym co "idzie" na wyjście audio. czy Ty masz jakiś super komuper? z dedykowaną kartą dzwiękową? Bo w normalny PeCecie, jeśli podłączysz go do wzmacniacza, dasz głośność na maksa, to słyszysz i ruch myszki, i pracę sieci i obciążenie procesora i prace dysku. Więc może posłuchaj dobrze u siebie, czy przypadkiem tego nie słychać. no bo wiesz... jak jesteś obrócony tyłem do klawiatury, grzebiesz cośtam w obudowie, komp wyświetla pulpit - to może rzeczywiście jest cisza. ale jak będziesz wiedział czego nasłuchiwać, to może usłyszysz. a jak usłyszysz, to zrezygnujesz z wywalenia w błoto parustet złotych.

ToMasz