Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Wzmacniacz audio do komputera - poradźcie

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Wzmacniacz audio do komputera - poradźcie
From: Adam <a.g@poczta.onet.pl>
Date: Sun, 15 Jul 2018 13:49:30 +0200
W dniu 2018-07-14 o 22:27, Marcin N pisze:
Cześć.

Mam pasywne kolumny głośnikowe. Chętnie podłączyłbym je do komputera, żeby uzyskać jakość dźwięku lepszą od popularnych zestawów głośników "komputerowych".

Nie udało mi się wypatrzyć żadnego wzmacniacza audio, który byłby stosunkowo nieduży i miał co najmniej 80 dB SN.

Czy ktoś z Was może rozwiązał taki problem u siebie?

Może wzmacniacz audio samochodowy?

Swego czasu zrobiłem sobie na bodajże UL1480, napędzał ten wzmacniaczyk nawet przez pewien czas duże Altusy. W miarę dobrze to grało, tyle, że trzeba było dobrać niezłe podzespoły.

Teraz albo wydarłbym gotową końcówkę mocy z czegoś, albo kupił gotowy wzmacniacz, niekoniecznie samochodowy - tam są inne rygory. Może coś tego typu, jak Leszek K. podał, podobne są też w zestawach do samodzielnego montażu. W dawnych Bomisach było tego trochę, teraz już tego typu sklepów raczej nie ma.

--
Pozdrawiam.

Adam