Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Pomóżcie mi z laptopem

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Pomóżcie mi z laptopem
From: Majka <kawalerka.poznan.winogrady@gmail.com>
Date: Mon, 7 May 2018 12:38:19 -0700 (PDT)
Mam Lenovo T430. System WIN 7. Z gniazdem SIM.
Wkładam kartę SIM, aktywną, działającą normalnie (internet) w smartfonie.
Po poprawnym wsunięciu karty do gniazda w laptopie nie dzieje się nic.

1. Poproszę o pomoc:
Co zrobić, żeby internet działał ("ciągnięty" z tej karty SIM)?
Jak sprawdzić w komputerze, dlaczego to nie działa? Jaka ścieżka w panelu
sterowania lub inne działanie pomoże mi sprawdzić, czy mój komputer może z
karty SIM mieć internet?
Czy brak w laptopie modemu korzystającego z wsuniętej do gniazda karty sim?

Tu jest specyfikacja komputera:
https://support.lenovo.com/pl/pl/solutions/pd024705

2. Czy takie korzystanie z internetu, z karty SIM włożonej do laptopa ma jakieś
wady? Wady większe niż korzystanie z telefonu jako punktu udostępniającego
WI-FI?
Nie chcę w domu (i nie mam możliwości) doprowadzania internetu kablem.
Czy próbować wkładać sim do laptopa, czy lepiej wykorzystać przeznaczony do
tego modem LTE, coś jak:
https://www.google.com/search?q=modem+lte&client=firefox-b-ab&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiCpeDMrPTaAhVHblAKHT5UAuEQ_AUICigB&biw=1366&bih=664
?

Majka