Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Nowa/używana

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Nowa/używana
From: Sebastian Biały <heby@poczta.onet.pl>
Date: Mon, 7 May 2018 20:50:46 +0200
On 5/7/2018 10:45 AM, Adam wrote:
Dlatego elektronikę zostawiam tam gdzie była, podmnieniam ogniwa.
W jaki sposób otwierasz obudowy?

Młotek gumowy. Stawiasz baterie na czymś twardym, płytki np. u uderzasz zdecydowanie młotkiem. Jesli nie po pierwszym to po kilku ciosach "pękają" na zgrzewie, zazwyczaj daje sie je bez problemu skleić. Podobnie otwiera się zasilacze typu cegła.

Co trudniejsza sztukę (asus eeepc) traktowałem młotkiem stalowym. Istotne jest jedno pukniecie ktore spowoduje naprężenia we właściwym miejscu i dalej już leci. Ciezko wyjaśnić jak pukać, choć najlepiej mi się puka w środek, gdzie po puknięciu odkształcenia się najwieksze. Bywa że spaw nie daje rady zmeczeniowo wiec czasem trzeba pukac dziesiątki razy.

Niektóre wyglądają, jakby były zgrzewane ultradźwiękowo. Taka spoina potrafi być twardsza od reszty materiału, stąd lepiej chyba byłoby ciąć obok spoiny.

Nie tnę. Nie da rady tego podem estatycznie skleić. Widzialem gdzieś modele do wyruku 3D beterii do Della więc mozna uderzyć w nowoczeność, ceny drukarek 3d spadły do 500zł :)

Na kilkanascie obudów do róznych rzeczy do tej pory pękła nie tak jak chciałem tylko jedna.