Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Mysz i problem z rolką

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Mysz i problem z rolką
From: ikov <ikov1@t-l-e-n.pl>
Date: Wed, 4 Apr 2018 14:39:46 +0200
W dniu 2018-03-29 o 22:02, t-1 pisze:
W dniu 2018-03-27 o 13:49, TurboPascal pisze:
W dniu 27 marca 2018 13:17:42 użytkownik ikov napisał:

Wada myszy?

Mam od niedawna dokładnie ten sam objaw. Dodatkowo naciśnięcie LKM zamienia się w dwuklik. Na innym kompie mysz działa bez zarzutu - wniosek jest oczywisty.

A ja właśnie uzyskałem takie objawy na myszy bezprzewodowej po użyciu AdwCleaner o którym się dowiedziałem z twojego maila.

Sprawdziłem w końcu na innym sprzęcie (powinienem od tego zacząć - wada gryzonia, bo jest to samo).