Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] naprawa dziwnego pendriva

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] naprawa dziwnego pendriva
From: ToMasz <tomasz@poczta.fm.com.pl>
Date: Tue, 3 Apr 2018 23:39:17 +0200
witam

mam pendriva 16 giga. trudno mu założyć partycje i ją sformatować. ale jeśli juz jakimś cudem uda się to zrobić (czyli program robi i nie patrzy co zrobił) to podczas kopiowania na pendriva, po 1, 2 giga danch pojawia się błąd - urządzenie ma zabezpieczenie przed zapisem. można odczytywać, nie sposób zapisać. mądrzejsze programy do partycjonowania, wykonują moje polecenia, zwracają OK, choć juz w tym momencie widać na ekranie ze nie zdołały założyć nawet partycji. próbowałem pewnego poradnika, zaczynającego sie od chipgenius - i informacji ze program radzi sobie ze wszystkim oprócz kontrolera sandiska - ja taki mam. próbowałem skan powierzchni - wszystko OK. próbowałem victoria hdd - wszystko OK. Linux też prosi o usunięcie zabezpieczenia przed zapisem. walnął bym go do kosza, ale ostatnio robiłem porządki w takich sprzętach i już 3 wywaliłem. tanie, chińskie, ale kaman, żeby rok lub mniej działały? Czy jest jakaś firma, sklep, gdzie mogę kupić pendriva i w opisanym wyżej przypadku wymienią mi go na nowy? (conajmniej 5 lat)
ToMasz