Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jaki laptop teraz kupic?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jaki laptop teraz kupic?
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Mon, 02 Apr 2018 01:05:04 GMT
On 2018-03-30, Wojtek <Woj@pl> wrote:
> Użytkownik "Marcin Debowski" <agatek@INVALID.zoho.com> napisał w wiadomości

> Gdzie można znaleźć informacje które karty graficzne oferują takie
> wspomaganie i dla jakich typów kodowania filmów?
> To może być dla mnie istotne już od początku, na nie jako rozszerzenie
> zainteresowań.

Tego się tak prosto nie da zrobić. Sa co prawda popularne karty (np.
Nvidia) ale też, musiałbyś znac program, którego chcesz użyć do
przekodowywania, i czy ten konkretny program wykorzysta taką kartę - bo
musi umieć.

Poza tym nastawianie się na określona kartę może okazać się w praktyce
droższe, niż kupno laptopa z lepszym procesorem.

--
Marcin

  • Re: [PECET] Jaki laptop teraz kupic?, Marcin Debowski <=