Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Tablet PC i bootowanie

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Tablet PC i bootowanie
From: Sebastian Biały <heby@poczta.onet.pl>
Date: Sun, 1 Apr 2018 22:29:09 +0200
On 4/1/2018 10:18 PM, ToMasz wrote:
mam tablet z Intel Atom Z3735 8 cali i w testach jest zajebisty, w praktyce juz nie. uruchamia się kilka minut, wsparcie na xda zerowe,

Mało mnie martwi wydajnośc, ma to miec bardzo konkretne i proste zastosowanie.

roota nie zrobiłem bo programy rootujące nie chcą działać na win10.

Nie do końca rozumiem, masz win10 i nie masz dostepu do uruchomienia odzyskiwania i wybrania bootowania z USB? Nawet z poziomu systemu operacyjnego?

tak ze.... czarno widzę przeróbki i wogóle używanie tego z windowsem.
no chyba ze bloatware tak strasznie muli.

Dlatego pytam o mozliwośc bootowania z usb (jeden z przycisków głosności przytrzymac przy wlaczaniu) bo mam wielka ochote przestawić takie cudo albo na gołego Win albo wrecz na (l)ubuntu.

Chciałbym też w dalszej perspektywie podmienić eMMc na większy ale to już wyjdzie jak konkretnego rozbiorę i zobacze na czym ma flash.