Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Certyfikaty Google na Firefoxie

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Certyfikaty Google na Firefoxie
From: Dominik 'Rathann' Mierzejewski <_wstaw_nick_@greysector.net>
Date: Wed, 17 Jan 2018 08:58:30 +0000 (UTC)
Date: Tue, 16 Jan 2018 19:31:35
From: 2late

> Uruchomilem dzisiaj Firefoxa zeby skopiowac ten ceryficat w czystym tekscie
> a tu mi strona google dziala! :) Ale po kilku probach zalogowania na konto
> znowu padlo.
> Przysiadlem i wymyslilem: skopiowalem z chrome certyficat (lokalny
> korpracji) i zaimportowalem do firefoxa. I juz wszystko dziala. :)

Czyli MITM i Firefox słusznie ostrzegał. Powinna być osobna sieć
dla "zaufanych" urządzeń, na których user nie ma roota (i tu jest
robione MITM) i osobna dla własnych urządzeń, gdzie ruch szyfrowany
nie jest przechwytywany.

Pozdrawiam,
Dominik
--
Fedora   https://getfedora.org  |  RPMFusion   http://rpmfusion.org
There should be a science of discontent. People need hard times and