Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Mały monitor o mozliwe duzej rozdzielczości - uzywany

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Mały monitor o mozliwe duzej rozdzielczości - uzywany
From: Sebastian Biały <heby@poczta.onet.pl>
Date: Mon, 15 Jan 2018 19:47:35 +0100
Cześć.

Szukam monitora dla dzieciaka. Z powodu małej ilości miejsca interesował bym mnie monitor:

1) możliwie niewielki, 17-18 cali, max 19.
2) mozliwie jak największej rozdzielczości, powyżej 1280
3) z głośnikami w obudowie, mogą być kiepskie
4) VGA lub HDMI
5) proporcje dowolne

W grę wchodzą używane. I tutaj pytanie: czy ktoś może kojarzy jakiś kilkuletni model na który powinienem sie przyczaić który posiada cechy powyżej i jest godny polecenia? Ewentualne problemy z zasilaczem sam załatwię więc nie przejmuje się sprzetem uszkodzonym. Nie musi być IPS ani kalibrowany przez szamanów z Czadu. Ot, zwykły.

Troche poszukałem i znalezienie monitora o większej rozdzielczości w tym rozmiarze wydaje się niemozliwe. Jestem zmęczony przeklejaniem setek identyfikatorów w poszukiwaniu specyfikacji, z reszta w wielu miejscach kłamią :) Dlatego pytanie na grupę, może od tej strony.