Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Głośniki do laptopa - jakie?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Głośniki do laptopa - jakie?
From: Akarm <akarmWYWAL@wp.pl>
Date: Mon, 1 Jan 2018 17:23:38 +0100
W dniu 2017-12-28 o 04:04, RadoslawF pisze:

Pytający jest gospodynią domową czy miłośnikiem muzyki?

Sądząc po jego pytaniu, to zdecydowanie audiofilem nie jest.
Przypuszczam, że pytającemu chodzi o poradę w sprawie zakupu "głośników komputerowych".
 :D

A co do dyskusji o wyższości jednego sprzętu nad innym, to przypomniałem sobie wizytę w pomieszczeniu do odsłuchów salonu audio, kiedy pomagałem znajomemu w wyborze sprzętu. Byłem zaskoczony różnicą w brzmieniu kolumn po kilka tysięcy złotych i takich po kilkadziesiąt tysięcy. Moje zdanie podzielił też kupujący, który akurat wtedy przyjechał kupić ten droższy zestaw. Po odsłuchu zmienił zdanie, jemu też (ja i mnie) o wiele bardziej przypadł do gustu zestaw tańszy, chyba za niecałe 20 tys. Kolumny zostały jego najtańszym elementem wieży. ;)

--
          Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/