Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Głośniki do laptopa - jakie?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Głośniki do laptopa - jakie?
From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
Date: Thu, 28 Dec 2017 09:16:45 +0100
W dniu 2017-12-28 o 07:44, z pisze:

Pytający jest gospodynią domową czy miłośnikiem muzyki?

Myślę że wyciągasz zbyt dalekie wnioski i mamy do czynienia z normalnym słuchaczem dla przyjemności który z barku miejsca zanabył sobie szatański wynalazek zwany laptopem :-) Wnioskuję że płyty dostał bo inaczej się tu by nie pytał czym je odtwarzać :-) Sorry ale takie mam przeczucie

On nie pyta czym, on napisał:
"Chciałbym móc słuchać muzyki ze starych płyt CD.
Mam ich sporo, są w bardzo dobrym stanie."

Z przykładu który podałem najważniejsze są kolumny które w porównaniu z pstryczkami komputerowymi w tej cenie biją wszystko na głowę.

Plastikowe gówienka zwane kolumnami komputerowymi owszem biją
ale zostaje gówniana jakość tego co wychodzi z karty SFX.

Wiem że DACe i ta cała aura złotych kabli może rajcować ale pozwól ludziom po prostu cieszyć się muzyką.

Nie stawiaj w jednym szeregu użyteczne urządzenie z grającymi kablami
i innymi wynalazkami z "audio woodoo".

Wiesz jak przyjemnie jest puścić coś z kasety i patrzeć jak obracają się kółka i mruga wyświetlacz w Condorze? :-)

Z kasety owszem, z Condora mniej, słaba jakość dźwięku.

Pozdrawiam