Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Głośniki do laptopa - jakie?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Głośniki do laptopa - jakie?
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Thu, 28 Dec 2017 12:35:00 +0100
Dnia Thu, 28 Dec 2017 10:16:14 +0100, Chris napisał(a):

> Rozumiem że masz predyspozycje audofilskie i testowałeś oba zestawy
> dzięki czemu możesz porównać jak grają?
Ironię sobie wsadź w d.... Porównując jakość zestawów audio najmniejszą
wagę bym przykładał do odsłuchu. Praktycznie wszystkie współczesne
zestawy omawianej klasy mają zniekształcenia sumaryczne nie do
uchwycenia przez ludzkie ucho. Parametry fizyczne zestawu mówią
wszystko.

> Radio analog to przeżytek więc żaden z tego plus :)
Jak dostajesz to za darmo to już plus :) A broadcasting FM będzie w
kraiku jeszcze dłuuugo.

> To wada ale widzę że lubisz szumy i trzaski ze staroci więc dla Ciebie
> to plus.
Nie bardzo wiem skąd ci się wzięły szumy i trzaski. Mi tam nic nie szumi
ani trzeszczy.

> Nie mówiąc już o wymiarach sprzętu gdzie trzeba mieć miejsce na ampa +
> duże kolumny.
Pełna zgoda. Coś za coś, fizyki nie oszukasz.

--
Jacek
I hate haters.