Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jaka nagrywarka DVD? program DVDInfoPro, Nero InfoTool

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jaka nagrywarka DVD? program DVDInfoPro, Nero InfoTool
From: "jedrek" <wonzespamem@won>
Date: Fri, 8 Dec 2017 14:00:16 +0100
"Marek S" news:ovrpfq$md7$1@node1.news.atman.pl

http://www.programosy.pl/program,nero-infotool.html
Gdzieś go wyhaczyłem w końcu, ale niepokoi mnie to, że producent nic o tym sofcie nie wie.

Te obecnie dostępne wersje to jakieś spuchnięte kobyły.
Zresztą komentarze na stronie jednoznaczne "Zbędny, mułowaty i pamięciowo-żerny program" Tak samo praktycznie wyglądający program siedział (o czym piszą tam komentujący) w starych programach nagrywających Nero np. w wersji 6.6.0.15
Wyższe niż z linii 6 to już tak samo jakieś spuchnięte kobyły.
Wtedy po instalacji w typowej lokalizacji:
Program Files\Ahead\Nero Toolkit
siedzi sobie mała aplikacja InfoTool.exe o malutkie wadze 512KB (a nie ponad 28MB samej instalki jak proponowane obecne wersje).
Która powinna robić to samo co te kobyły.
Czy ten DVDInfo który testowałeś pokazuje coś więcej niż wskazny Nero-wski InfoTool?