Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jaka nagrywarka DVD? program DVDInfoPro

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jaka nagrywarka DVD? program DVDInfoPro
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 01 Dec 2017 19:59:39 GMT
Witaj Marek S, 01 gru 2017 w news:ovrvto$3q3$1@node2.news.atman.pl
napisałeś/aś:

> Minusem Nero Info Tools jest straszliwa mulowatosc przy odczytywaniu
> parametr˘w DVD i tylko DVD. Trwa to wieki. Drugi minus: nie radzi
> sobie z plytami BR. Odczytuje  jedynie typ plyty BR-DL itp

Odświeżyłem sobie pamięć, nawet zainstalowałem to Info Tool, i właściwie
chodziło mi o Nero Disk Speed. Też pokazuje info o nośniku i jest dużo
lżejszy.
W zasadzie to te dodatkowe aplikacje w pakiecie nero mogły działać bez
zainstalowanego pakietu Nero. Nawet znalazłem w swoim archiwum tego Disk
Speeda wyłuskanego z któregoś z pakietu Nero i te kilka plików waży 5 MB.