Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] czym kleić radiatory do kości pamięci?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] czym kleić radiatory do kości pamięci?
From: JaceK <JaceK@wu_pe.pe_el>
Date: Tue, 5 Dec 2017 21:31:23 +0100
Jest potrzeba aby przykleić radiator do kości pamięci. Chciałem kupić taśmę termoprzewodzącą, dwustronną. Sprawdziłem w kilku sklepach i owszem są, ale ich przewodność cieplna to ok. 0,17W/mK co jest mniej więcej w okolicach przewodności cieplnej cegły. Znalazłem też tzw. termopady. Są grube (ok. 1.5mm), mają dość wysoki ten współczynnik ok. 5W/mK, ale z tego co rozumiem to stosuje się je tam, gdzie radiator jest dociskany. Czyli u mnie odpada. Czy możecie polecić jakąś sensowną, sprawdzoną dwustronną taśmę klejącą, która posiada współczynnik chociaż 1-2W/mK? A może jakiś klej termoprzewodzący?

JaceK