Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] czym kleić radiatory do kości pamięci?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] czym kleić radiatory do kości pamięci?
From: ToMasz <Nieczytam@orange.pl>
Date: Thu, 7 Dec 2017 14:25:27 +0100
W dniu 07.12.2017 o 01:02, Adam pisze:
W dniu 2017-12-06 o 18:04, ToMasz pisze:
W dniu 05.12.2017 o 22:41, MadMan pisze:
Dnia Tue, 5 Dec 2017 21:31:23 +0100, JaceK napisał(a):

Jest potrzeba aby przykleić radiator do kości pamięci.
nie używałbym taśmy, bo ona może i jest prosta w "aplikacji" ale przewodzi zawsze źle. to znaczy, że w najlepszym przypadku pomiędzy "górkami" nierówności będzie odległość równa grubości taśmy. polecałbym przyklejenie radiatora. nie klejem, a silikonem. bo silikon jest odporny na temeraturę przekraczającą 100C°, odporny na drgania wywołane (...)

A przy okazji jest dość dobrym izolatorem ciepła :(
nie, nie jest. pozatym, nie chodzi tutaj o samo przewodnictwo pasty, kleju, taśmy, tylko o to jak ten środek zostanie zaaplikowany. taśma jakakoklwiek by nie była może uwięzić powietrze które jest bardzo złym przewodnikiem ciepła

Chyba nie widziałeś specjalnej taśmy do radiatorów.
tej którą Ty masz na myśli - nie widziałem. widziałem taką którą są przyklejane radiatory do procków w kompach. po paru latach ekspozycji na wysoką temperature, przypomina uszczelniacz do drzwiczek pieca kaflowego.

ToMasz