Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] sensowny zestaw głośników?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] sensowny zestaw głośników?
From: Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Date: Sun, 26 Nov 2017 21:16:58 +0000 (UTC)
Użytkownik Sebastian Biały heby@poczta.onet.pl ...

> Hometopatie i suplementy diety też oszukują.

Homeopatia - zgoda.
suplementy - troche inny temat - trzeba po prostu rozumiec co sie kupuje.
Co do działania to w sumie wszystkie reklamy kłamia wiec...

> Takie czasy. Zamiast
> narzekać nad duperelami w opisie, posłuchaj. Grają lepiej niż g... z
> hipermarketu i myślę że to spełnia zalożenia autora pytania. A to że
> musza łżeć w specyfikajci wynika z faktu że przeciętny klient jest
> idiotą i patrzy na te numerki.

I tak i nie.
Oczywiscie tak zrobiłem i kupiłem taka mini wieze - tez kłamia w opisie
ale graja o niebo lepiej od tych głosników i wieze zostawiłem.
Niemniej nie zgadzam sie na podejscie "takie czasy" i kusi mnie zeby po
jakims poltorarocznym uzytkowaniu oddac jako niezgodne z opisem.
Ale pewnie jak zwykle na planowanej złosliwości sie skonczy bo potem i
tak na takie pierdoły nie ma czasu. Niestety.

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także