Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] zajetosc CPU - tylko 25%, wiec o co chodzi?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] zajetosc CPU - tylko 25%, wiec o co chodzi?
From: Trefniś <trefnis1@mailinator.com>
Date: Sat, 18 Nov 2017 17:14:37 +0100
W dniu .11.2017 o 14:02 Animka <animka@tonieja.wp.pl> pisze:

W dniu 2017-11-18 o 08:59, Trefniś pisze:

(...)
Najlepiej spróbować, zanim skrytykujesz.

Zainstalowałam, spróbowałam. Żadnej butelki nie ma i wszystko jak w Menadżerze Zadań, brak zagrożeń.

:)
W menadżerze Microsoft dopiero zapowiada analizę obciążenia GPU, może zlecili to Moo0? Chociaż to robi już od dawna co drugi program narzędziowy, prócz narzędzi M$ :)

Pasek na pulpicie zamykam, żeby nie zasłaniał widoczności.

:)
Zgodnie z zasadą Bolka - "zbij pan termometr, nie będziesz miał temperatury". Kiedy zamkniesz ten pasek, rzeczywiście brak informacji o jakichkolwiek wąskich gardłach.
Ale wtedy niczego nie analizujesz :)
Masz superszybki komputer, w którym nic nigdy nie powoduje żadnej czkawki - Animce pozazdrościć takiego systemu. Tyle, że taki sprzęt zwyczajnie nie istnieje - chyba, że służy tylko do pisania na grupy dyskusyjne :) Nie wierzę, że do prób Animka nie potrafi zdusić swojego komputera nadmiarem pracy :)
To jedna z pierwszych rzeczy, jakie się robi z nowym systemem/sprzętem!

Jak coś Ci zadławia dysk to co robisz? Wyłączasz komputer?

A skąd Animka wie, że to akurat dysk?
Nie wyłączam, analizuję sytuację wszelkimi dostępnymi metodami. Menadżer zadań wcale tego nie ułatwia, Windows jest systemem bardzo podatnym na programy narzędziowe, bo sam w sobie jest biedny pod tym kątem.

EOD, bo narzędzi każdy używa takich, jakich potrzebuje. Nie chcę przekonywać Animki, może być i młotek.

--
Trefniś