Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jaka nagrywarka DVD?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jaka nagrywarka DVD?
From: "1634Racine" <mnjfmr@j.cbqebml>
Date: Wed, 15 Nov 2017 11:14:24 +0100
Marek S w news:ou4olk$39e$1@node2.news.atman.pl
Witam,
Mam spory kłopot z nagraniem płyty DVD do swojego, nie najnowszego auta.
Mam w samochodzie 2 odtwarzacze. Oba zdemontowałem i mechanicznie
wyczyściłem soczewki. Wyeksperymentowałem, że potrzebuję DVD+R (TDK) bo DVD-R nie będą czytane. Raz na rok zamawiam płytę DVD z aktualizacjami, Zawsze jest ona czytana perfekcyjnie (GB danych). Te płyty są również nagrywane. Kolor nośnika podobny, niebiesofioletowy. Gdy sklonuję tę płytę - zwalnia, zacina się lub czasem w ogóle nie da się jej odtworzyć. Przy kilku próbach przejdzie, ale to nie satysfakcjonuje. Prędkość nagrywania nie ma
znaczenia.
Wniosek z tego jest taki, że jakość nagrania jest kiepska, mimo iż PCty bez problemów ją odtworzą. Używam nagrywarki LG BR-DVD a także w innym kompie - nagrywarki DVD, też LG. Przypuszczam, że problem jest natury sprzętowej. Chyba, że macie inne zdanie. W związku z tym mam pytanie: jaką nagrywarkę kupić? Opinie typu benchmark.pl rozpływające się nad urokiem frontowego panelu nagrywarki traktuję jako spam.
A może jest "coś", co jeszcze warto zbadać przed zakupem?
Płyty przegrywam pod Nero Burning Rom 2018.

sklonuj plyte do iso (ew. bin) softem tej klasy --> https://www.dvdfab.cn/hd-decrypter.htm?trackID=downloadpage nastepnie wypal z tego pliku plyte tym np. softem --> ImgBurn, albo tym -> http://infrarecorder.org/ jesli nadal bedzie kiepski efekt, to winny jest czytnik, albo kiepska seria plyt do palenia, nalezy po prostu kupic jedna taka, druga smaka, a trzecia jeszcze inna... cudow nie ma, jesli to nie jest kwestia zabezpieczenia plyty oryg. (a dvdfab swietnie to zdejmie) i czytnik czyta *bez* *problemu* inne palone domowo plyty, w dodatku te konkretna, oryginalna czyta, to musi ktoras sklonowana w koncu takze czytac.