Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jaka nagrywarka DVD?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jaka nagrywarka DVD?
From: "radekp@konto.pl" <radekp@konto.pl>
Date: Wed, 15 Nov 2017 10:22:04 +0100
Tue, 14 Nov 2017 01:02:04 +0100, w <oudbpt$td1$1@node2.news.atman.pl>, Marek S
<precz@spamowi.com> napisał(-a):

> Który model? Na cdrinfo wyczytałem, że Pioneer les bliźniakiem LG. Ten
> sam sprzęt lecz soft jedynie inny. Tak więc wypalony obraz zapisu wydaj
> mi się być identyczny. W końcu liczy się moc lasera albo niższa prędkość
> zapisu niż to zapisano w INFO płyty DVD.

Być może, ja akurat kupowałem nagrywarkę BR Pioneera :)

Podejrzewam bardziej, że problem masz z odtwarzaczem/ami w autach niż z
nagrywarką. Stare napędy mają często kłopoty z nowymi płytami.

Raczej zrób rajd po znajomych z nagrywarkami -- może jakaś kombinacja
płyta+nagrywarka zadziała :)

PS. Po co klonujesz skoro oryginał Tobie działa w aucie?