Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Monitor BenQ PD2500Q - opinie

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Monitor BenQ PD2500Q - opinie
From: Marek S <precz@spamowi.com>
Date: Wed, 15 Nov 2017 01:49:26 +0100
W dniu 2017-11-14 o 21:22, Mint User pisze:

W sumie, hmmm, no ale jakbym miał mieć dwa takie same, no nie wiem

Nad czym się zastanawiasz? Jak dla mnie rozwiązanie super! Właśnie wczoraj zamawiałem 2 monitory dla znajomego fotografa bo mu się spodobał mój warsztat pracy.

A jakie konkretnie masz? :)

Delle U2410. Nie są już produkowane ale za to używanych jest pełno na Allegro i to na fakturę z gwarancją 12-miesięcy. Właśnie takie kupiłem dla kumpla również. Mam je od lat - nie do zajechania.

obrazów i dopiero wtedy przejdzie. Strasznie to utrudnia pracę gdy
kursor "gdzieś" nagle znika. Weź to pod uwagę przy wymianie.

Nabyłem już wprawy :)

Ludzie potrafią zaadaptować się do wszystkich warunków chyba :-D Nawet do najbardziej absurdalnych. Niekoniecznie Ciebie mam na myśli, ale mam zabawne skojarzenie.

Otóż właśnie na grupie elektronicznej toczę dyskusję o naświetlaniu czegoś tam promieniami UV. No i ze zdumieniem stwierdziłem, że nie mało ludzi jako źródło UV stosuje np. żarówki, które same z siebie bardzo mało go emitują a do tego ich szkło ma dodatkowy filtr UV. Stosują więc wielkie i gorące halogeny by te resztki UV były możliwie duże :-D Tymczasem najtańsza świetlówka UV to koszt 2.99zł

Czemu tak świat wygląda? Hmmm... chyba dla jaj :-D

--
Pozdrawiam,
Marek